štvrtok 20. júna 2013

Balea Juicy Orange - balzam na pery





Pekný horúci večer. Konečne tú máme teplo, aj keď zasa až takéto tropické teploty v krajine bez mora naozaj neznášam dobre : ). K letu samozrejme patrí osviežujúce ovocie a mňa láka všetko citrusové a to sa týka aj Balea Juicy Orange balzamu.
Tento svieži balzam je z limitovanej edície. Obal je veľmi sympatický, malinký oranžovožltý kelímok, ktorý sa trocha ťažšie otvára.  Takéto balenie má evidentne svoje nevýhody, ktoré asi všetci poznajú. Aspoň ja balzam nechávam len doma a nanášam ho čistými prstami. Síce tu nastáva ďalší problém a to, že aj pri veľkej opatrnosti do neho vždy zaryjem nechtom. Tu teda vyhráva dizajn nad praktickosťou. Našťastie mám už ďalšieho pomarančového náhradníka v praktickom balení.  

Vôňa balzamu je úžasná, čo je pri Balea výrobkoch už samozrejmosťou, ja ich prevažne asi len kvôli tomu kupujem. Napriek tomu, že to nie je vôňa čerstvých pomarančov a je tam cítiť trocha tej nežiaducej chémie, ja jej nemám čo vytknúť.  Konzistenciou mi tento balzam príde skôr ako hustý gél, či vazelína. V týchto teplách ma tendenciu sa trocha viac topiť. Na perách je veľmi príjemný, absolútne nefarbí a stačí ho naniesť minimum.Chuť teda nemá žiadnu, čo mi celkom kazí dojem. Niežeby som trpela hladom a považovala balzam za obživu, ale tu sa mi to nejako žiada :). Hydratuje pery celkom obstojne, teda minimálne ak si ho nanesiem cez noc, tak ráno sú pery jemné. 
Po všetkých stránkach je to taký „baleovský“ priemer. Pre tých čo majú radi obyčajné svieže balzamy určite odporúčam. Nakoniec cena, niečo cez 1€, je viac ako prajná. 





5 komentárov:

  1. Ja mám značku Balea rada - za málo peňazí pomerne veľa muziky :) Teda, aspoň primerane. Tento balzam som neskúšala, ale ak sa limitovaná edícia ešte neminula, tak si ho asi pôjdem do drogérie pozrieť :)

    Nat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som ho zohnala dneska v dmke a mali ich tam cca 10 kusov..videla som ich v každej dmke....

      Odstrániť
  2. Podobne som na tom:). A určite sa oplatí ho ísť pozrieť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. balzám vyzerá lákavo,
    pozývam ta na give away...http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť